И покрај тоа што WhatsApp е присутен веќе со години, и тоа што Facebook за стекнување, компанијата сепак мора да пронајде нов начин за монетизација на апликацијата. На почетокот било планирано апликацијата да се купува, потоа се расправало за годишна претплата, но WhatsApp сепак остана потполно бесплатна, па стратегијата за заработка стана основен проблем кој би требало да се реши во најбрз можен рок.
Во текот на 2018 година можеше да се слушне дека Facebook планира на WhatsApp да му донесе реклами, со што од неодамна од компанијата пристигна потврда дека тоа ќе се случи во текот на 2020 година. Макретинг соработката би требало да се прикажува само во рамките на WhatsApp Statuses, слично како што на Instagram се појавуваат некад епомеѓу Stories сегментот, така што корисниците кои не ја користат оваа опција едвај ги гледаат рекламите, но ова нема да влијае на нивното WhatsApp искуство.
Coming Soon to @WhatsApp…
– WhatsApp Status (Stories) to get Ads in 2020
– WhatsApp for Businesses to get richer messaging format options
– WhatsApp product catalog to be integrated with existing Facebook Business Manager catalog
h/t + 📸 @Olivier_Ptv
at #FMS19 pic.twitter.com/Z5LsbADNbP— Matt Navarra (@MattNavarra) May 21, 2019