Џенифер Лопез со децении беше моден пример за секого, а плени со својот младешки изглед и покрај тоа што има 52 години.
Таа сега стана заштитно лице на брендот Долче и Габана, за што ја водеше кампања во Венеција. За време на посетата на Италија, Џенифер се дружеше со Хајди Клум и нејзиниот сопруг Том Каулика, а фоторепортерите постојано ја „ловеа“.
За време на фотосесијата за познатиот бренд, пејачката носеше тесни хеланки и топ, додека на главата имаше круна. Посебен детал беше наметката што ѕвездата ја носеше со ентузијазам.
Токму тој ја доведе во ситуација кога сите и се смееја кога забележаа дека таа не ја отстранила етикетата од неа. На социјалните мрежи се дискутира дали имала премногу цвеќиња на главата, а некои се прашуваа како никој од нејзините телохранители, од кои имаше десетина, не го забележа овој пропуст.
Извор: Курир.рс