Изгледа како анегдота, но во последните пет години парите вложени во САД за аквизиции и производство на тв содржина достигнаа 650 милијарди американски долари, пренесува Економист.
Пред неколку дена, Дизни ја лансираше својата нова услуга, платформата Дизни +, која овозможува пристап до својата огромна дигитална библиотека, до филмови како „The Lion King“ до „X-Men“, „Simpsons“ и новата серија од сагата „Војна на ѕвездите“. Сите по (ниска) цена од 6,99 $, со придобивки кои конкурираат директно на пакетите на Netflix.
Револуционерното раководство на платформата во 2011 година е загрозено и од AppleTV +, додека други играчи, како АТ & Т со ХБО Макс – најскапата платформа до сега – го зазедоа теренот, Амазон со Премиер и ЦБС со сите пристап. Кој ќе издржи?
Досега Нетфликс играше на дабл: ги купи правата на популарните серии и филмови и ги финансираше своите сопствени продукции. Постепено, сепак, продукциите со своето лого растат, стануваат меѓународни и со тврдења за Оскар. Платформата троши во просек околу 3 милијарди долари годишно за програмирање и развој за привлекување претплатници, познати актери и режисери.
Како и да е, како што беше соопштено минатиот октомври од финансискиот советник на Нефликс и стратегот за медиуми, Скот Лаксон, на конференцијата во Вол Стрит журнал, двете најпопуларни програми на платформата се The Buddies и The Office, кои ќе се вратат како тв на услуга за стриминг на HBO Max и NBC. Истата работа се случи и со филмовите во сопственост на Дизни.
Војната на стриминг телевизиите,се чини, штотуку почна.