Течноста за сопирачките заминуваат во историја, доаѓаат првите „суви“ сопирачки – ММС
ММС

Објавено на: 11/15/22 9:49 AM

Течноста за сопирачките заминуваат во историја, доаѓаат првите „суви“ сопирачки

Германскиот производител на автоделови Континентал направи нов систем за сопирање и веќе има нарачки во вредност од речиси две милијарди долари.

Системот е планиран за производство во 2025 година, а прв клиент е производител на автомобили од САД.

Континентал ќе им овозможи на своите клиенти да инсталираат Future Brake System (FBS), односно полусув систем за сопирање, кој ќе вклучува неколку нови компоненти.
Системот за сопирање користи електромеханички сопирачки на задната оска кои работат на „суво“, без течност за сопирачките, додека сопирачките на тркалата на предната оска се се уште хидраулични, пишува Revijahak.

Новата технологија ја вклучува и втората генерација на системот за сопирање MK C2.

Покрај системот за полусуво сопирање, германскиот производител го создаде и Continental Air Supply, високо интегриран систем за снабдување со воздух кој се користи заедно со воздушни пружини на предната и задната оска за воздушно потпирање.
Континентал го претстави идниот развој на своите сопирачки од FBS 0 до FBS 3, а идејата е начинот на целосно „сушење“ на сопирачките на задната и предната оска. На почетокот на овој план (FBS 0) е наградуваниот, втора генерација МК С2 систем за сопирање на Континентал.

Идејата е Континентал да напредува до нивото FBS 3 во блиска иднина, кога целиот систем нема да користи течност за сопирачките и може да се подели во модули. Сето ова значи помалку зафатен простор, помала маса и помало загадување.

Извор: sd.rs