Откако Лепа Брена и Саша Поповиќ ја продадоа продукцијата „Гранд“ за 30 милиони евра, пејачката реши да започне сопствен бизнис, да вложи многу пари во нов бизнис.
Пробните примероци од првите женски чорапи треба да бидат готови деновиве, додека планот е брендот да биде претставен напролет.
Брена сакала тоа да биде нешто поврзано со припадничките на понежниот пол и многу брзо смисли дека тоа ќе биде производство на чорапи, пред се хулахопки. Таа со месеци одржува бројни средби со луѓе од оваа индустрија, кои се експерти и за материјали и за дизајн, а најверојатно на пролет ќе го претстави својот бренд пред јавноста.
– Брена реши да вложи одреден капитал во производството на женски чорапи. Во разговор со многу луѓе од овој бизнис, таа сфатила дека никој досега не го направил тоа, па сакала да биде првата јавна личност која ќе пласира женски хулахопки и други производи направени од овој специфичен материјал. Засега е во фаза на тестирање, а наскоро ќе бидат направени и првите примероци. Особено ѝ се допадна овој бизнис бидејќи е поврзан со шиење и избор на материјали. Тоа и е во крвта бидејќи нејзината мајка сакала да шие, па често правела костими за нејзините концерти. Самата Брена често учествувала во нивното изработка и бирала материјали со нејзината мајка – објаснува извор близок до пејачката.
– Не ја мрази да се занимава со сите тие работи околу организирањето и изработката на целиот бизнис план бидејќи сака се да биде совршено. Не е проблем да седи неколку часа на состаноци и да слуша од стручни луѓе што треба да се направи за производот да биде убав, удобен и квалитетен. Бидејќи короната го намали бројот на настапи, Брена можеше целосно да се посвети на овој бизнис. Таа имаше онлајн состаноци со многу добавувачи и се консултираше со нејзините пријатели за дизајнот.
Брена се консултирала и со сопругот Боба за многу инвестиции бидејќи тој е експерт за бизнис.
-Боба има, така да се каже, „нос“ за бизнис и инвестирање, а во предлогот на Брена ја виде можноста продукцијата да заживее. Од друга страна, Брена е позната по долгите нозе, кои со години и се заштитен знак, па чорапите се добар маркетиншки потег, вели изворот.
Извор: espreso.co.rs