Со лажен инфлуенсерски живот за пуста слава измамила три милиони следбеници – ММС
ММС

Објавено на: 01/25/22 2:13 PM

Со лажен инфлуенсерски живот за пуста слава измамила три милиони следбеници

Сонг Џи измами дури три милиони следбеници на социјалните мрежи и бројни модни брендови, а всушност се фалеше со фалсификати и лажниот луксузен живот што наводно го водела.
Корејската инфлуенсерка Сонг Џи, позната и по прекарот Фризија, до пред неколку недели беше една од најголемите ѕвезди на својата земја, а потоа беше откриена измамата што таа внимателно ја смислила.

Популарноста на 25-годишната девојка вртоглаво порасна откако таа се појави во јужнокорејско шоу за запознавање „Single’s Inferno“, по што милиони луѓе почнаа да ја следат на социјалните мрежи, восхитувајќи се на нејзините скапоцени и дизајнерски работи, со кои таа се фалеше. Сепак, нејзината популарност опадна исто толку брзо како што растеше, откако беше откриено дека луксузните предмети што ги истакнува се всушност лажни.

Згора на тоа, Сонг Џи не само што носеше фалсификувана дизајнерска облека на шоуто во кое се појави, туку отиде и чекор понатаму снимајќи спонзорирани објави на Инстаграм и Јутјуб, сите со лажни производи. Така во едно видео таа се пофали со фалсификувана чанта Диор како и со фалсификувани парфеми.

Иако не е невообичаено инфлуенсерите да ги преувеличуваат своите животи, нејзиното погрешно претставување особено влијаеше на три милиони фанови кои ја следеа бидејќи целата нејзина слика се засноваше на богатство и привилегии.

Сонг Ји се пофали дека живее во Сеул Форест Тримаж, кој е познат како еден од најпосакуваните станбени комплекси во земјата и омилен меѓу К-поп идолите и познатите личности. Таа исто така изјавила дека посетувала едно од најдобрите училишта во Кореја, Универзитетот Ханјанг, што само придонело за нејзината популарност во земја опседната со образование.

Но, по избивањето на скандалот, фановите дополнително ја истражувале и откриле дека посетува студио за танц во Ханјанг, додека други заклучиле дека нејзиниот стан е всушност изнајмен и не и припаѓа.

„Со ова темпо, само треба да ја избришете вашата сметка на Инстаграм.“ „Овие инфлуенсери плаќаат илјадници за такви реклами на брендови, а таа всушност направи измама покажувајќи лажна чанта на Диор“, „Проблемот е што таа лажеше за да ги подигне своите ставови и да заработи финансиска корист од лагите што ги кажала. Тоа е измама, нели?“ – заклучија нејзините поранешни следбеници на социјалните мрежи.

И таа се огласи и се обиде да им се извини на сите лаги што им ги покажа на своите следбеници, но и на познатите брендови.

„Како човек кој сонува да основа сопствен бренд, длабоко ќе размислувам за се. Сите содржини со откриени фалсификати се избришани и им се извинувам на брендовите кои се оштетени поради мене“, рече Сонг Џи.

Сепак, по извинувањето, контроверзноста само се интензивираше бидејќи се откриваа се повеќе дизајнерски фалсификати.

Во меѓувреме, таа ги отстрани сите објави од своите профили на социјалните мрежи, освен рачно напишаното извинување на Инстаграм и видеото на Јутјуб, а нејзиниот сон да основа сопствен бренд изгледа веќе нема шанси.

Преземено од: https://dnevnik.hr/