Во земјите-членки на Европската унија, овој месец стапи на сила забраната за производство и продажба на пластични производи за еднократна употреба, како што се чинии, прибор за јадење и стапчиња за уши. Воведен е и данок за пластика што не може да се рециклира. Што друго се прави за да се сврти вниманието на потрошувачите кон важноста на рециклирањето?
Десетина пластични предмети за еднократна употреба сочинуваат повеќе од половина отпад на европските плажи. Тие се користат неколку минути и трајно ги загадуваат реките, морето и копното. И затоа се забранети во Унијата.
„Нормално, треба да го усогласиме нашето законодавство со ЕУ, мора да ги почитуваме нашите специфичности. Мора да најдеме решение за правилно раздвојување на овој отпад и да го испратиме на рециклирање“, рекол Драган Стевановиќ, секретар на Здружението за хемикалии, гума и неметална индустрија на ПКС во Србија.
Како да се мотивираат потрошувачите да не фрлаат шишиња и лименки
Лесно е да се мотивираат потрошувачите да не ги фрлаат така што, како што тоа го прават во многу земји, низ депозитен систем ќе добиваат пари за нив.
„Мислам дека е одлично вакви апарати да постојат во сите продавници. На тој начин би можеле да добиваме некакви бонови за користење во таа продавница“, рекол еден од анкетираните граѓани.
Извор: Rtv.rs