Новиот Peugeot 308: 70% од Peugeot гамата – електрифицирана во 2021 – ММС
ММС

Објавено на: 07/12/21 2:05 PM

Новиот Peugeot 308: 70% од Peugeot гамата – електрифицирана во 2021

„Спонзориран текст“

Електрификацијата e главен дел од стратегијата на брендот PEUGEOT. Новиот PEUGEOT 308 ќе понуди два Plug-in хибридни мотори за двете верзии хечбек и SW, веднаш по лансирањето. До 2021 година, овие модели ќе ја зголемат стапката на електрификација на гамата PEUGEOT на 70%, вклучувајќи ги и патничките и комерцијалните возила. До 2023 година, 85% од моделите на брендот ќе бидат електрифицирани, а 100% до 2025 година во Европа.

 Од неговото лансирање, новиот PEUGEOT 308 ќе понуди два plug-in хибридни мотори, додавајќи на веќе сеопфатната палета на електрифицирани возила.

Новиот PEUGEOT 308 HYBRID 225 e-EAT8 испорачува до 225 КС комбинирајќи мотор PureTech со 180 КС (132 kW) и електричен мотор 81 kW заедно со 8-брзинскиот менувач e-EAT8 (од 26 g C0₂ на км и до 59 км од 100% електричен опсег, според протоколот WLTP. Во меѓувреме, верзијата HYBRID 180 e-EAT8 се напојува со мотор PureTech од 150кс (110kW) заедно со истиот електричен мотор од 81kW и менувач e-EAT8 (од 25g C0₂ на km и до 60km електричен опсег од 100% според протоколот WLTP.

Електрификацијата на гамата PEUGEOT започна пред три години со лансирање на e-208 и, оттогаш, 100% електричните модели (e-208, e-2008, Traveller и Expert) и хибридите (3008 и 508) оставија свој белег на пазарот. Во првите пет месеци од 2021 година, PEUGEOT е втор најпродаван Бренд во Европа според вкупната продажба и веќе е трет најпродаван Бренд за електрифицирани возила. PEUGEOT e-208 и e-2008 се на второто место во нивните соодветни BEG сегменти, добивајќи дел од сегментот месец по месец.

Електрификацијата е во коренот на нашата стратегијаМоќта на избор “, која им дава на нашите клиенти можност за избор на мотор, без разлика дали е конвенционален или електрифициран, она што најдобро одговара на нивните потреби. Одличните продажни резултати на нашите електрифицирани модели покажуваат дека во Европа, ова стратегијата носи плод. На меѓународно ниво, дури и на пазарите каде се појавува електрификација, ќе го искористиме нашето портфолио на електрифицирани модели за да се истакнеме како инвентивен, премиум генералистички Бренд. Каде и да сме, сакаме да бидеме вистински двигатели на напредокот “, вели Линда Џексон, извршен директор на PEUGEOT.

Стратегијата „Моќта на изборот“ е овозможена од мулти-енергетските платформи на групацијата, кои ни овозможуваат да ја поставиме технологијата на највисоко ниво или онака како што нјмногу одговара на потребите на клиентите за конкретен модел: електричен, Plug-in хибрид или внатрешно согорување.

За PEUGEOT, електричната понуда вклучува и патнички и комерцијални возила. Брендот нуди 100% електрична верзија на секој од моделите во својата гама на комерцијални возила, што им овозможува на професионалците без никаков проблем да пристапат до зелените површини на големите градови, притоа уживајќи во капацитетот и комфорот, идентичен со оној кај верзиите со согорување.